maanantai 16. marraskuuta 2015

Heippa kaikille!

Olen Jenna Naukkarinen, Humanistisen ammattikorkeakoulun kolmannen vuoden opiskelija ja valmistun yhteisöpedagogiksi. Tutkintoni on nuorisoala + kansalaistoiminta + järjestöala samassa paketissa. Simppelisti sanottuna opiskelen kasvatusalaa. Tällä hetkellä olen harjoittelussa täällä Jyvässeudun 4H-yhdistyksessä pari-kolme kuukautta. Aloitin marraskuun alkupuolella ja olen todella tykännyt paikasta ja ihmisistä.

Itselläni on 4H-toiminnan taustaa, sillä kävin 14-vuotiaana koiranhoitaja -kurssin ja toimin melko aktiivisesti muutaman vuoden koiranhoitajana ja -kouluttajana alueen asukkaille. Olen Lahdesta kotoisin ja opiskeluni toivat minut Jyväskylään v. 2013.


Olen välillä varsinainen durcel -pupu ja monesti huomaan olevani monessa hommassa mukana yhtä aikaa. Omaa aikaani käytän lenkkeillen, kokaten, kavereita nähden ja kitaran soittoa opetellen. Odotan hirmuisella innolla joulua, kuten joka vuosi! Pääsee paketoimaan lahjoja, leipomaan pipareita ja koristelemaan joulukuusta ihan liikaa... :D Kuitenkin joulun vietto läheisten ja rakkaiden kanssa on se kohokohta.

Minulla on ollut tapana muutamana aiempana jouluna tehdä joululahjoja Hyvä joulumieli -keräykseen, jonka järjestävät yhdessä Mannerheimin Lastensuojeluliitto ry ja Suomen Punainen Risti. Lahjat menevät vähävaraisiin koteihin ja vaikeassa elämäntilanteessa oleviin perheisiin, joilla ei ole itse varaa tai mahdollisuutta viettää joulua kuten useimmat suomalaiset perheet. Keräykseen voi lahjoittaa myös rahaa, minä olen halunnut tehdä joululahjapaketteja lapsille :)

Nyt lähden tästä jatkamaan harjoittelun muita hommia, hyvää joulunodotusta kaikille!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Mistä tykkäsit, mistä et tykännyt? Mitä haluisit lisää, mitä vähemmän?