torstai 21. syyskuuta 2017

Oppimassa uutta



Moikka!


Täällä kirjoittelee harjoittelunsa tällä viikolla aloittanut Jenna. Olen yhteisöpedagogiopiskelija Humakista (Humanistinen amk) ja suoritan syksyn aikana opintoihini kuuluvaa viimeistä harjoittelua täällä Jyvässeudun 4h-yhdistyksellä. Minulla ei ole juurikaan aikaisempaa kokemusta järjestötyöstä, joten odotan mielenkiinnolla, mitä kaikkea syksy ja uudet haasteet tuo tullessaan!



Pidän arjestani, vaikka se onkin välillä kiireistä ja väsyttävää. Arkeni koostuu tällä hetkellä pääasiassa opinnoista ja harjoittelusta, mutta on siellä onneksi myös vähän tilaa vapaa-ajalle. Vapaa-ajallani pyrin tekemään itselleni mieleisiä asioita, kuten liikkumaan koiramme kanssa, mökkeilemään tai matkustamaan milloin missäkin päin maailmaa aviomieheni kanssa. Minua inspiroi uudet paikat, kulttuurit, maut ja ihmiset. Niistä saa kivaa vastapainoa ja perspektiiviä omaan elämään. Luonteeltani olen peruspositiivinen ja aikaansaava. Tykkään olla ihmisille avuksi, jonka vuoksi haluaisinkin tulevaisuudessa löytää itseni työstä, jossa saan olla ihmisten parissa tavalla tai toisella.

Mukavaa syksyä!

Matkustaminen on minulle tärkeä harrastus!

Aina yhtä iloinen ja rakas koiramme Nola :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Mistä tykkäsit, mistä et tykännyt? Mitä haluisit lisää, mitä vähemmän?