torstai 29. kesäkuuta 2017

Työkokeilu Jyvässeudun 4H:lla!



Moikka!

Olen Joonas Marttinen ja aloitin kesäkuun alussa työkokeilun Jyvässeudun 4H-yhdistyksessä. Näillä näkymin olen touhuissa mukana lokakuun alkuun asti, mutta mahdollisuuksien mukaan myös jatkamassa työskentelyä 4H:lla. Olen jo päässyt kokeilemaan monipuolisesti kaikkea erilaista työtä niin lasten, nuorten ja aikuisten kanssa.

Vapaa-aikani vierähtää pääasiassa koirieni, Nessun ja Nalan, kanssa touhuten sekä jalkapalloilun parissa. Erittäin tärkeä harrastus minulle on myös musiikki, laulaen ja välillä kitaraa soittaen rentoudun usein. Tykkään myös viettää aikaani läheisteni ja ystävieni kanssa.

Tähän mennessä olen oppinut jo hurjasti uutta ja palautellut mieleeni vanhoja kokemuksiani nuoriso- ja mediatyöstä. Aivan mahtavaa kun jokainen päivä on erilainen ja minut on otettu hyvin mukaan 4H:n työntekijöiden parissa.


Toivotan kaikille hyvää kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita! Mistä tykkäsit, mistä et tykännyt? Mitä haluisit lisää, mitä vähemmän?